Telecom krijgt een steeds grotere rol in onze samenleving en wordt meer en meer een vitale infrastructuur. De techniek staat voor niets, maar kan ook haperen.
Event- en creatiebureau BYLEI uit Eindhoven – dat al ruim 12 jaar met enthousiasme wordt geleid door de tweeling Lei en Lukas Willems – ondervond dat aan de levende lijve.
Alle verwachtingen zijn overtroffen
Het probleem
BYLEI had al enige tijd haar mobiele telefonie via PHC geregeld, toen het bureau te maken kreeg met ernstige problemen met de vaste telefonie. Het bedrijfsnummer leek uit de lucht gehaald en het evenementenbureau bleek compleet onbereikbaar via de vaste telefoon.
Based on true stories
Het belang van de klant voorop
Het probleem duurde al zeker een week voort toen PHC hier via social media lucht van kreeg. BYLEI bleek zelf al meerdere pogingen te hebben ondernomen om het probleem zelfstandig met KPN op te lossen. Helaas tot dat moment nog zonder toereikende oplossing. PHC vond dat zij als telecompartner moest inspringen voor haar klant.
Toegevoegde waarde geven en ontvangen
Oplossing
Alhoewel BYLEI geen klant was op het gebied van vaste telefonie, werden alle contacten aangewend om dit vervelende probleem alsnog zo snel mogelijk op te lossen. Met succes: na twee weken was BYLEI – dankzij een nieuwe lijn met het oude nummer – eindelijk weer met haar vaste nummer bereikbaar.
Waarmee kunnen we u van dienst zijn? Laat het ons weten en neem contact op.