PHC en PSV vernieuwen samenwerking
PHC tailored telecom is al meer dan tien jaar verbonden aan PSV en tekent opnieuw een sponsorcontract voor drie jaar. Hiermee verlengt PHC de jarenlange samenwerking als Official Sponsor van de landskampioen.
Het Eindhovense telecombedrijf neemt wederom alle telecommunicatie voor het personeel van PSV uit handen. Hiermee heeft de club geen omkijken meer naar het beheer en de abonnementen. Medewerkers kunnen zelf een toestel uitzoeken en PHC regelt alle randzaken. Ook aan de beveiliging van de toestellen en tablets is gedacht, net als de PHC VIP Service.
Eindhoven zit in het bloed
Een op en top Eindhovens bedrijf als PHC moet natuurlijk PSV sponsoren. Hans Loots, directeur: “PHC staat voor innovatie, een waarde waarmee wij PSV ondersteunen om de concurrent een stapje voor te blijven. We spelen beiden op topniveau en moeten elke dag alles uit de kast halen om aan de top te blijven. Dat kan alleen als je het beste van het beste biedt, en voorop loopt in ontwikkelingen. Dit is ook de enige manier waarop PHC werkt, en wat we dus ook bieden aan PSV. Door het sponsorschap met PSV willen we laten zien dat wij dé telecomleverancier zijn voor de slimste regio van Nederland, én ver daarbuiten.”
Dat ze zich onderscheiden, bewijst PHC niet alleen met hun zorg uit handen nemende oplossingen, maar ook met hun ongeëvenaarde acties en evenementen die ze samen met PSV opzet. Frans Janssen: “Afgelopen jaar stelden wij onze grasmat een dag ter beschikking aan onze sponsoren. Wat PHC heeft weten neer te zetten met het unieke en spectaculaire Très Gras event hebben wij nog nooit gezien. Innovatie is niet voor niets een kernwaarde van zowel PHC als PSV. We kijken nu al uit naar wat ze nog meer gaan organiseren en zijn trots daar deel van uit te maken.”
Over PHC
PHC bestaat inmiddels ruim twintig jaar en is onder de bezielende leiding van eigenaar Hans Loots uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 55 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven en haar regionale vestigingen richt PHC zich op het Midden- en Grootbedrijf in heel Nederland en voorziet haar klanten van alles op het gebied van communicatie. Met het motto ‘Klaar voor morgen’ biedt PHC de beste, slimste en meest efficiënte producten om het werk van haar klanten zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Klanten over één kam scheren werkt hierbij niet, daarom wordt er voor maatwerk gekozen. Altijd puur maatwerk. Dat noemen wij bij PHC tailored telecom.