5 jaar op rij: PHC opnieuw Vodafone Business Partner of the Year
28 mei 2019 was een avond om nooit te vergeten, voor PHC in ieder geval niet. Onder het motto ‘Aanjager van digitalisering’ vond het jaarlijkse Vodafone event met meer dan 100 partners plaats. Tijdens deze zinderend spannende editie van 2019 had PHC tailored telecom de kans om het uitzonderlijke mogelijk te maken: voor de vijfde maal op rij Vodafone Business Partner of the Year te worden.
Vodafone Business Partner of the Year: Strategic Partner
Het hoogst haalbare partnership met Vodafone is dat van Strategic Partner. PHC heeft deze hoogste onderscheiding de afgelopen 4 jaar al in ontvangst mogen nemen en heeft er alles aan gedaan om in 2019 ook met deze award richting Eindhoven te vertrekken. Vijfmaal op rij is nog nooit eerder vertoond, een mooi streven om dit dan als eerste partner ooit te halen. ‘Plezier en vooruitgang met elke verbinding’ staat voor Vodafone’s streven om met hun ijzersterke netwerk en innovatieve diensten de beste mobiele dienstverlening te bieden. Een streven waar PHC zich maar al te goed in kan vinden.
NPS – Net Promotor Score
Dit jaar telt voor het eerst de NPS, oftewel de klanttevredenheid, van een partner mee voor het eindresultaat. PHC heeft klanttevredenheid altijd hoog in het vaandel staan, maar de score was voor de feestelijke avond niet bekend gemaakt. Het was dus even spannend of onze klanten zo tevreden zijn als wij hopen, maar bij de uitreiking van de award bleek dat wij dit jaar wederom het hoogst haalbare hebben weten te bereiken. Naast het halen van alle andere doelen van Vodafone, hebben we een goede NPS neer weten te zetten waardoor wij ons wederom Strategic Business Partner of the Year mogen noemen.
Het feit dat we weer een jaar het hoogst haalbare partnership met Vodafone mogen onderhouden, betekent dat wij door kunnen gaan met waar we mee bezig zijn: de beste dienstenverlening bieden aan onze klanten. Het betekent ook dat wij betrokken zijn bij de nieuwste ontwikkelingen, waar onze klanten dan exclusief, als eersten, van kunnen profiteren.
Vijf jaar op rij Business Partner of the Year is een bekroning op ons harde werk en inzet. Ik ben enorm trots op dit resultaat, wat we samen hebben bereikt.
Dank aan Vodafone, klanten en medewerkers
Klaar zijn voor morgen, kan alleen met de beste en nieuwste technologie. Vodafone stelt ons met hun innovatieve diensten in staat de best mogelijke dienstverlening aan onze klanten aan te bieden. De medewerkers van PHC halen elke dag het beste in zichzelf en elkaar naar boven om onze klanten de beste dienstverlening te bieden. Daar zijn wij trots op.
We danken daarnaast onze klanten, die deze dienstverlening een hoge score geven waardoor onze NPS zo hoog is. Hier doen we het uiteindelijk voor.