PHC Academy

Om voorop te kunnen blijven lopen als een professioneel bedrijf in (onder andere) de telecommarkt zul je jouw eigen werkomgeving continue moeten blijven updaten. Hierdoor creëer je de ideale basis voor de toekomst. In ons geval willen wij onze klanten laten meegenieten van het feit dat we in de top van de telecommarkt acteren. Middels de PHC Academy leiden wij onze professionals op en blijven dit continueren, want trainen & opleiden stopt niet, het is een continue proces.

PHC is in de afgelopen jaren ontzettend hard gegroeid. We zijn uitgegroeid van een leverancier van mobiele telefonie naar één van de meest toonaangevende Total Communications partners van Nederland. We hebben nieuwe producten en diensten opgenomen in ons portfolio en samenwerkingen met nieuwe partners en leveranciers opgezet.

Deze groei binnen ons productportfolio en bijhorende partners heeft ook behoorlijk wat gevolgen gehad voor onze medewerkers. Maar ook voor onze klanten!

‘’Als klant van PHC heb je er namelijk een mooi voordeel bijgekregen, je kunt bij PHC terecht voor alle oplossingen omtrent communicatie.’’

Persoonlijke ontwikkeling

Wij hebben er als medewerker van PHC een behoorlijke hoeveelheid aan producten bij gekregen waarmee we voor onze klanten aan de slag gaan. Voor sommigen van ons was het onbekend terrein verkennen, voor anderen een logisch vervolg op waar ze mee bezig waren. Maar voor iedereen is het een mooie stap in de persoonlijke ontwikkeling.

We zijn er allemaal voor 100% voor gegaan om zo onze klanten tot in detail te kunnen informeren, ondersteunen en adviseren.

 

Training on the job

Een aantal jaren geleden hebben we een ommezwaai gemaakt in de manier van (intern) opleiden en trainen van onze medewerkers. Voorheen werd de opleiding en training van een medewerker enkel verzorgd door de manager van de betreffende afdeling. Doordat er steeds meer specialismes zijn gekomen, en dus ook steeds meer afdelingen, heeft PHC gekozen voor een andere benadering: teamleiders, coaches en collega’s worden ingeschakeld om doorlopend ‘training on the job’ te verzorgen. En het mooie daarvan is, dat de dagelijkse gang van zaken gewoon door kan gaan.

 

 

PHC Academy

Deze nieuwe manier van opleiden gebeurt door de PHC Academy, welke een aantal jaren geleden is opgezet.

In de afgelopen jaren is er een team gecreëerd van collega’s uit verschillende disciplines en verschillende afdelingen. Zo houden we Academy zelf ook actueel en zelfs vernieuwend. Want laten we eerlijk zijn: hoe kun je jouw medewerkers up-to-date houden als de Academy zichzelf niet continu verbetert en vernieuwt?

Nog een voordeel van deze manier van trainen en opleiden is dat er een goede dynamiek binnen de teams is ontstaan, maar ook tussen de verschillende teams. Collega’s (onder)steunen elkaar en dit zorgt voor een prettige samenwerking. En natuurlijk verbetert zo ook het kennisniveau structureel.

 

Kennis en expertise

Dit kennisniveau is waar het om draait binnen onze organisatie. Onze klanten vertrouwen en bouwen letterlijk op onze expertise. Of het nu gaat om een telefonisch contact of overleg, of een traject waarbij we de gehele communicatieomgeving opnieuw onder de loep gaan nemen.

Dus dankzij de PHC Academy worden wij intern opgeleid tot ware (tele)communicatie professionals. En dit stopt nooit, de wereld van IT en Telecom is nu eenmaal topsport!

Ben je nieuwsgierig naar de PHC Academy? Wij zoeken altijd gemotiveerde mensen die graag willen leren; kijk eens bij onze vacatures en wie weet mag je binnenkort zelf kennismaken met onze specialisten.