Medewerker in beeld: Jeroen Kuijpers over zijn rol als host
Wie wel eens bij PHC op kantoor komt kent Jeroen. Als host is zijn werkplek vooraan in onze showroom en hiermee is hij direct het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en leveranciers. Maar wie denkt dat Jeroen alleen maar mensen begroet, heeft het goed mis. Als host is hij de spin in het PHC web. We hebben Jeroen gevraagd om eens te vertellen hoe een werkdag er voor hem uitziet.
“Ik ben dus Jeroen Kuijpers, host bij PHC tailored telecom. Als host ben ik het eerste aanspreekpunt voor al onze bezoekers, dus klanten, leveranciers, maar ook pakketbezorgers en monteurs. Het is belangrijk dat iedereen zich hier welkom voelt, dat is dus mijn belangrijkste taak. En dan komt de grote vraag waar ik ze mee kan helpen.
Bezoekers komen met verschillende redenen. Wanneer ze een afspraak hebben, begeleid ik ze naar de juiste ruimte en als iemand langskomt met een defect toestel informeer ik direct mijn collega’s van Service & Repair. De klant kan altijd in de showroom even rustig op een loungebank plaatsnemen, ondertussen kan er gebruik gemaakt worden van een tablet of smartphone, en er liggen altijd kranten en tijdschriften. Ik bied onze gasten natuurlijk altijd wat te drinken aan. Naast ‘gewoon’ koffie en thee hebben we ook verschillende koffiespecialiteiten en frisdrank, en een tweede rondje is hier heel normaal. Ook hebben we altijd vers fruit ter beschikking.
Heb je een korte vraag of wijziging door te geven? Dan ben je bij mij aan het juiste adres, ik kan deze meteen voor je beantwoorden of verwerken, en zo niet dan zorg ik dat dit bij een collega terecht komt die het voor je regelt. Ook komen er regelmatig telefoontjes bij mij binnen, die ik dan of zelf afhandel of naar de juiste afdeling/collega doorzet. Het doel is dat je als klant niet hoeft te wachten maar zo snel mogelijk geholpen wordt zodat je weer door kunt met je eigen werk, en ik zorg ervoor dat dat dan ook gebeurt!
Klanten die zich komen oriënteren voor een nieuw toestel zijn bij mij uiteraard ook welkom. Ik help ze met het maken van een keuze voor het juiste toestel en natuurlijk de bijbehorende accessoires. Wij hebben namelijk ook een mooi assortiment hoesjes, laders en kabels. Mijn collega’s van Service & Repair kunnen direct alle gegevens overzetten op het nieuwe toestel en bijvoorbeeld PanzerGlass of ClearPlex aanbrengen voor extra bescherming.
‘’Elke dag is voor mij een feestje, ik probeer enthousiast en positief te zijn en iedereen in de watten te leggen, voor dat ultieme Wow-gevoel’’
Maar het belangrijkste is dat iedere bezoeker zich op zijn gemak voelt bij PHC. En het is mijn taak dit elke dag voor elkaar te krijgen. Elke dag is voor mij een feestje, ik probeer iedereen in de watten te leggen voor dat ultieme Wow-gevoel. Mijn werk is dus heel divers, en ik vind de afwisseling het leukst aan mijn werk. Daarom vind ik het ook al 11 jaar ontzettend gaaf om deel uit te maken van de PHC familie!”
Ben jij benieuwd naar het Wow-effect van Jeroen? Kom het zelf ervaren in onze showroom!