De voordelen van de Managed Webshop van PHC voor jouw organisatie
Wanneer je alle medewerkers wil voorzien van de juiste devices om hun werk zo goed mogelijk uit te kunnen voeren, dan komt daar een hoop bij kijken. In dit blog leg ik graag uit hoe de Managed Webshop van PHC jou hierbij kan ondersteunen.
Hoe houd je zicht op uitgegeven devices?
Wie gebruikt er op dit moment welk toestel? Wanneer is de laptop aangeschaft?
Hoe lang doet deze gebruiker al met zijn device? Is deze aan vervanging toe? Het up-to-date houden van de (mobiele) werkplekken van je medewerkers is een administratieve uitdaging geworden.
Medewerkers die starten bij jouw organisatie gaan het liefst meteen aan de slag. Ze moeten hiervoor voorzien worden van de juiste devices om meteen van start te kunnen gaan, zoals een smartphone, tablet of laptop. En iedere medewerker moet gebruik kunnen blijven maken van de beste spullen om hun werk goed en efficiënt uit te kunnen voeren.
Steeds meer organisaties vragen ons hoe ze hun medewerkers kunnen blijven voorzien van een up-to-date werkplek. Ons uitgangspunt is om jouw organisatie de controle te geven over de uitgegeven devices, terwijl de medewerkers zeggenschap hebben over de apparaten waarmee ze werken. Uit dit idee is de Managed Webshop van PHC ontstaan: een beheerde webshop waarin medewerkers hun eigen devices kunnen bestellen.
De tailored Managed Webshop van PHC
De Managed Webshop van PHC is volledig naar wens in te richten. Je stelt een assortiment samen waaruit de medewerkers mogen kiezen. De medewerkers kunnen met een vooraf ingesteld tegoed hun bestelling afronden. Afhankelijk van de instellingen kunnen de medewerkers producten die boven het tegoed uitkomen bijbetalen met iDEAL.
Het is ook mogelijk om te werken met fiatteren van (bepaalde) bestellingen. Je kunt medewerkers in verschillende groepen of afdelingen indelen. Zo kun je per afdeling het assortiment en additionele instellingen helemaal naar wens aanpassen. Een tailored webshop, op maat voor jouw organisatie dus.
De webshop die met je meedenkt
Na het bestellen van het gewenste device zorgen wij dat de medewerker alles wat hij/zij nodig heeft bij zijn bestelling geleverd krijgt. Van bescherming voor het betreffende toestel tot, indien nodig, een SIM-kaart. Ook het uitrollen van het toestellen met Mobile Device Management verzorgen we direct.
Bij een bestelling voor een laptop, zorgen we dat het juiste profiel wordt aangemaakt zodat hij/zij op zijn eerste werkdag meteen aan de slag kan.
Ook wijzen we de juiste licenties toe, en zorgen we voor de juiste accessoires zoals een headset, (draadloze) muis en toetsenbord.
Na een aantal jaren zijn de medewerkers weer toe aan een nieuw apparaat. Ook dit kun je in de Managed Webshop eenvoudig regelen. Wil je dat de medewerkers na een bepaalde periode nieuw tegoed krijgen om te bestellen, of laat je ze liever elke maand een bedrag sparen tot ze zelf weer toe zijn aan een nieuw apparaat? Jij kiest en wij zorgen dat het in de webshop wordt geregeld.
Controle en overzicht op één plek
Als beheerder kun je alle bestellingen die door medewerkers geplaatst worden, overzichtelijk terugvinden in onze rapporten. Het assortiment houden we samen met jou actueel door ontwikkelingen in de markt in de gaten te houden en eventuele aanpassingen met jou te bespreken. Jij behoudt dus alle controle en overzicht, op één plek!
Daarnaast kan PHC je met Managed Services ondersteunen bij het Joiners-Leavers-Movers-beleid, zodat je niet alleen op tijd de juiste apparatuur bestelt, maar ook apparatuur kunt hergebruiken als dit slechts kort in gebruik is geweest. Het is tenslotte zonde om goede apparatuur ongebruikt op de plank te laten liggen maar wel nieuwe devices te bestellen.
Ben jij toe aan controle en overzicht voor de bestellingen voor jouw medewerkers? Wij laten je graag zien hoe je de Managed Webshop van PHC helemaal aanpast aan jouw wensen en eisen. Neem daarvoor snel contact met ons op!